Marzec 20, 2017

Tabletki na powiększanie penisa

Posiadanie małego penisa potrafi wprawić w poważne kompleksy i strach przed zbliżeniem. Panowie boją się odrzucenia przez partnerkę i bardzo często po prostu nie doprowadzają do zbliżeń.

Jak poprawić wielkość penisa?

Medycyna oferuje kilka rozwiązań, których celem jest poprawa wielkości penisa. Specjalne zestawy ćwiczeń, zabiegi chirurgiczne oraz suplementy wspomagające wzrost prącia – to najpopularniejsze formy „leczenia” kompleksu.

Tabletki na powiększanie penisa

Najwygodniejszą formą powiększania penisa są suplementy diety. Ich działanie jest mocno zróżnicowane, dlatego też przed wyborem należy zweryfikować, czy środek faktycznie jest skuteczny czytając opinie i recenzje innych klientów.

Niewątpliwie do czołówki suplementów na powiększanie penisa można zaliczyć produkt Member XXL – od niedawna dostępny także na polskim rynku. Preparat ten cieszy się świetną opinią i bije rekordy sprzedaży.

Skuteczność Member XXL została potwierdzona badaniami klinicznymi. Średni wzrost wynosił 5 centymetrów. Przez 70% badanych produkt został uznany za rewelacyjny, 18% stwierdziło, że jest dobry, a 12% że oczekiwało lepszych rezultatów. Badania zostały przeprowadzone na grupie osób w wieku od 22 do 50 lat.

To, co ważne w tym przypadku to fakt, iż producent w przypadku niezadowolenia oferuje gwarancje zwrotu pieniędzy w ciągu 90 dni.

Ćwiczenia na powiększanie penisa

Suplementację warto wspomagać realizacją specjalnych ćwiczeń rozciągających, uciskających i wstrząsających.

  1. Chwyć główkę i rozciągnij, przytrzymaj 15-20 sekund. Powtarzaj w seriach. Ćwiczenie nie ma sprawiać bólu.
  2. Podczas erekcji ruszaj penisem w każdą ze stron (w seriach po 30-45sekund każda)
  3. Napinaj mięśnie odbytu (w seriach po 20-30 powtórzeń każda).

Ćwiczenia należy przeprowadzać każdego dnia. Efekty zauważalne są po 2-3 tygodniach. Pamiętaj – żadna z wyżej wymienionych form treningu nie powinna sprawiać bólu. Ćwiczenia powinny być realizowane delikatnie, tak aby nie doprowadzić do żadnych nadwyrężeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *